[Tajfutas] Fw: Spari kupa és minden más

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2013. Már. 14., Cs, 19:00:05 CET

Sziasztok!

Vagy 25-30 éve kellett hasonló döntést hoznom a Tavaszi Spartacus Kupa (lánykori nevén inkább csak Spartacus Kupa) versenybíróságának elnökeként.
A verseny a Hosszú-hegyen lett volna. Nem volt még internet, így arra már nem emlékszem, hogy hogyan értesítettük a résztvevő klubokat, de mi is a rendezés elhalasztását választottuk nyárra. Mivel ezt a döntést akkoriban természetesen nem egy-két nappal a verseny előtt hoztuk meg, így nem a zord időjárás, hanem a terepen lévő hótakaró volt az ok, amely nem tette lehetővé a sportszerű, azonos feltételeket (ld. néhány éve a miskolci OB döntőjét, de ott nem volt más megoldás).
Én azt hiszem, hogy minden mostani klub felelős döntést hozott, s egyikük sem a saját versenyrendezői érdekét tartotta szem előtt, hanem a versenyzők biztonságát és a sportszerű, egyenlő feltételek biztosítását. Természetesen gond a lefoglalt szállás, ezt szokták a repülés esetén vis major helyzetnek hívni, de én azért nem várnám el a rendezőktől, hogy ilyen helyzetben térítsék meg az ilyen költségeket. Anyagilag egy ilyen döntés biztosan nem előnyös az ő számukra.
A holnapi Eötvös helyett megpróbálok egyet edzeni, ha az időjárás engedi ...

Üdv:

Zetor