[Tajfutas] Mgehívó a tavasz legnagyobb terepfutó versenyére

compass-sport c-sport at medex.hu
2013. Már. 10., V, 16:42:38 CET

Sziasztok,

Tudom, hogy írhattam volna előbb is de az a sok macera amikor valakinek
mérlegelnie kell, hogy a hír vagy a promóció mennyivel erősebb mint egy
tájfutó verseny invitálása, akkor  ezek a dilemmák késedelemmel járnak.

Szóval a multiNavigator.hu inov-8
<http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=4217>  Vértes Terep Maraton
március 31-én húsvét vasárnapján a Maccabi kupa hétvégéjén lesz.

A futáson négy távra lehet nevezni 15.3- 52.2 Km távokig.

Már sok tájfutó is nevezett és a létszám meghaladta már a 400 főt.

Sok jó terepfutó és atléta Triatlonos is ott lesz.

Azoknak szól ez a felhívás, akik nem szeretik a homokos alföldi terepet és
nem akarnak vagy tudnak menni a Matyi versenyére, de a húsvéti evészet után
mozognának egy kellemes terepfutással.

A versenykiírás a terepfutás.hu <http://www.terepfutas.hu/>  oldalon
megtalálható a nevezés
<http://terepfutas.hu/hu/versenyek/2013/vertes-terep-maraton/188-prenevezes>
itt még ma éjfélig elérhető és az eddigi nevezési
<http://terepfutas.hu/hu/versenyek/2013/vertes-terep-maraton/nevezes/nevezes
i-listak>  listák itt megtekinthetők.

A főszponzor pedig meghirdette a versenyre a magyar inov-8 csapatot
<http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=4217> , azt hiszem komoly
díjazással.

Szóval aki bármilyen gyenge gondolata van, hogy indul a versenyen, az még
most tegye meg mert ma éjfél után a nevezési oldal nem lesz elérhető és a
rendezők nagyon komolyan veszik a kizárólag előnevezést.

SZÓVAL MA VAN  AZ UTOLSÓ LEHETŐSÉG A NEVEZÉSRE!!!!

Üdv zoli

Guttmann Zoltán

multiNavigator.hu portál és webáruház

 <http://www.multiNavigator.hu> www.multiNavigator.hu - egy webáruház ahol
ajándék a vásárlás

Figyelje az arany óra akciónkat
<http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=764>  nap, mint nap!

PartnerProgram 2013 - kedvezményes
<http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=1806>  vásárlás webáruházunkban
egész éven át

Egyedi <http://www.multinavigator.hu/termek_list.php?id_menu=652>  ajánlatok
regisztrált felhasználóinknak.

GPS Trade Kft

outdoor és futó szaküzlet kis és nagykereskedelem

1134 Budapest, Dózsa György út 63.

                                                      ( bejárat az
Angyalföldi utca felöl)

tel: 061/ 239-6013; 061/7 888 888; fax: 061/237-0563