[Tajfutas] spari ellentmondó infók

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2013. Már. 9., Szo, 20:42:43 CET

Kedves Dani!
Nem tudom, mit értesz konfigurációs hiba alatt, de ez nagy átverés számunkra, akik az Entry alapján neveztünk. Minden tisztességes úri- és üzletember ilyen hiba elkövetésekor úgy dönt, hogy ő viszi el a balhét. Ha ez nem így lesz, akkor megint csak azt tudom mondani, hogy megint itt a "Szparis stílus. Kaszáljunk minél nagyobbat!"
Oldgombi

----- Eredeti levél (Original Message) -----