[Tajfutas] HOB szallas

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Már. 7., Cs, 15:08:35 CET

Kedves tajfuto tarsaim!

Ez egy figyelmezteto e-mail, amiben fel akarom hivni figyelmeteket egy problemara a HOB szallasfoglalasaival kapcsolatban.  Elore is elnezest kerek az ekezetek hianyaert, de most nincs idom foglalkozni ezzel.

En kb. 6 hete foglaltam magamnak egy kat agyas szobat a Sarkany Apartman/Camping-ben.  Ma, amikor elolvastam az Ertesitot (es tudom, hogy nem mindenki teszi ezt olyan reszletesen ahogy en szoktam!!) abban az volt, hogy aki nem kapott visszaigazolast a szallasfoglalasarol annak nem biztos, hogy le van igazan foglalva a szallas.  Erre felhivtam oket es mondanom sem kell, hogy nem stimmelt a foglalasom, igy lemondtam.  Mivel jo keson van a rajtidom, ugy dontottem, hogy szombat reggel eleg lesz menni es mivel a Borokan megserultem es nem valoszinu, hogy ket napot egymasutan le tudok futni, igy toroltem a Szabolcs Kupat es meg aznap hazamegyunk.

Nekem ez most viszonylag jol megoldodott, de aki veletlenul nem olvassa el az Ertesitot annak johet egy nagyon kellemetlen meglepetes pentek este vagy akar meg szombaton is.  Tudom a Janos azt irta, hogy megoldjak maskeppen, de igy legalabb nem fog meglepetes erni senkit.

Minden jot!

Julia
--------- következ? rész ---------