[Tajfutas] Edzői konferencia Halason

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2013. Már. 7., Cs, 14:02:09 CET

Kár, hogy április 13-14-én ugyanakkor lesz Európa legrangosabb regionális
versenye, a CESOM, amely 3 ország (Ausztria, Szlovákia és Magyarország)
rangsoroló versenye is egyúttal.

CENTRAL EUROPEAN SPRING ORIENTEERING MEETING 2013
World Ranking event
Magyarország, Ausztria és Szlovákia kétnapos rangsoroló versenye -
rövid és normáltávú tájfutó versenyek
CEYSOM - nemzetek kupája ifjúsági kategóriákban

Itt éppen az utánpótlás kategóriákban (FN 14 és 16) indulóknak nem kell
nevezési díjat fizetni, így valószínűleg míg az edzők konferenciáznak, a
tanítványok a lehetőséget kihasználva Pozsonyban jó mezőnyben, jó térképpel
fognak versenyezni.

A verseny honlapja itt
<http://www.cesom2013.sk/index.php/en/mapy>található, a magyar
nyelvű kiírás pedig