[Tajfutas] FW: Eötvös enlékverseny

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2013. Már. 7., Cs, 11:25:03 CET

Üdv!

Lehet bennem van a hiba, de nálam a verseny honlapján nem él az értesítő
felirat alatt semmiféle hivatkozás, pedig szívesen megtekinteném,
kacérkodok az indulás gondolatával!
Illetve szerintem ildomos lenne az mtfsz.hu oldalra is a versenynaptár
megfelelő helyére a dokumentumokat feltölteni!

Köszönettel:
Pintér Ábel