[Tajfutas] Tájfutó Maraton határidő utáni kedvezményes nevezési lehetőség

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2013. Már. 7., Cs, 07:06:58 CET

Kedves Gerzson!

Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet a kiírás és az értesítő valamint a
google és turista térképek hiányosságaira. Az alábbi linken A-val jelölt
pontban lesz a versenyközpont. Bízom benne, hogy ennek segítségével az
általad sérelmezett "titkosítás" ellenére mindenki oda fog találni a
versenyközpontba.

http://maps.google.hu/maps?saddr=Ismeretlen+%C3%BAt
<http://maps.google.hu/maps?saddr=Ismeretlen+%C3%BAt&daddr=Herend,+Fasor+u.+
15&hl=hu&ie=UTF8&ll=47.140577,17.742662&spn=0.033103,0.055189&sll=47.152661,
17.743521&sspn=0.033095,0.055189&geocode=FbtrzwIdjIcOAQ%3BFWc2zwIdf_4OASnf6-
LhDJ1pRzEA2rDqz1al9Q&oq=Fasor+u.+15&gl=hu&dirflg=w&mra=dme&mrsp=0&sz=14&t=m&
z=14>
[...]

Azért írtam, hogy tömegközlekedéssel elérhető, mert van helyközi autóbusz
járat, amelynek van Herend Majolika gyár megállója, illetve van Majolki gyár
elágazás nevű megálló is. (A menetrendek.hu oldal szerint elég ritkán van
járat közvetlenül a Majolika gyárhoz, de van.) Herend központjából kb. 3
km-es séta a horgásztavaknál lévő VK. A Vasútállomástól egy fél km-vel kb.
kevesebb. Végig a vasút mentén nyugatra, ahol a vasút tesz egy nagy kanyart
felette északra vannak a volt bánya-, most horgásztavak.

A netes menetrend szerint Herendre vasárnap 6:20-kor indul a Déliből egy
vonat és 8:37-re van ott. Ezzel kényelmesen elérhető egy könnyű reggeli
sétával a VK.

Busz a Népligetből 6:00-kor és 6:45-kor van Herendre.

Javaslom, hogy az autós segítséget oda beszéld meg Herenden, ahova
tömegközlekedéssel megérkezel.

A jövőben mindenképpen igyekszünk GPS koordinátákat is megadni, illetve a
fentihez hasonló komolyabb térképi segítséget nyújtani a versenyközpontba
történő odataláláshoz a tömegközlekedéssel érkezőknek is. Kérlek jelezz
vissza, hogy ehhez elég a VK GPS koordinátáit megadni a jövőben, vagy egyéb
adatokra is szükség van a tömegközlekedést használóknak a problémamentes, a
rendezőktől történő kérdés nélküli odataláláshoz.

Üdv.:

Hites Viktor

A versenybíróság elnöke

  _____