[Tajfutas] HOB nevezési határidő lejárat, szállás foglalás, rajtidők

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Már. 2., Szo, 10:16:19 CET

Sziasztok,
Azért van a versenyszabályzat, hogy elolvassuk. Lásd napokban írt "kötelező" olvasmány
11.8. A versenyidő

- az az időtartam, amely egy-egy versenyző számára rendelkezésre áll a pálya teljesítéséhez;

- a versenyidőt a versenybíróság határozza meg, a tájékoztatóban hozza a résztvevők tudomására.

Ha nincs megadva, akkor az alább megadottak érvényesek:

- hosszútávú versenyen 300 perc,

- normál- és rövidített normáltávú versenyen 180 perc, (Viccesen jegyzem, meg hogy van jópár kategória ahol a győztes idő a szabályzat szerint a rövidített normáltávú versenyen alcsonyabb, vagy csak pár perc eltérést mutat a középtávú verseny elvárt győztes idejéhez képest. Pl. F45 ha jól emlékszem. Akkor ide minek 180 perc versenyidő, miért nem elgendő 90 perc?)

- középtávú versenyen 90 perc,

- rövidtávú versenyen 60 perc,

- váltóversenyen 90 perc/fő,

- csapatversenyen 180 perc.

Tehát 5 óra a versenyidő HOB-n, de ezt lerövidítheti a versenybíróság.

Tessék átgondolni és esetleg lerövidíteni néhány kategóriában.

Üdv,

HN

Csak a balga ragaszkodik csökönyösen a rossz elképzeléséhez. - mondta nekem anno MoSa

(Ettől még sokszor gyermekien együgyű vagyok.)