[Tajfutas] felháborító

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Jún. 30., V, 09:46:19 CEST

Sziasztok!

Én úgy tudom, hogy annak ellenére, hogy ez a verseny bírja az Aggteleki
Nemzeti Park Igazgatóság támogatását/közreműködését, mégis ugyanolyan
engedélyezési nehézségekkel küszködik a zöldhatóságtól, mint a
tájfutóversenyek. A honlapon nincs is feltüntetve rendező szervezet,
csak telefonszám...

Üdv,
Skuló Marci