[Tajfutas] ROB

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2013. Jún. 26., Sze, 14:34:11 CEST

Köszönöm a választ!
Azért érdeklődöm, mert tudok róla, hogy van régi térkép, és majd annak
idején szeretnék "mentálisan felkészülni" (hú, ez talán túlzottan is úgy
hatott, mintha profi lennék, pedig nem :D ), viszont a honlap térképek
fülénél (http://rob-pocs2013.tumblr.com/terkepek) semmi nem jön be...ez
csak nálam van így, vagy még tényleg nem található itt (még) semmi?
Merthogy hozzáférnék, csak nem tudom hogyan! :) És igazándiból mindkét
terep érdekel, de ha valami jobban, akkor az a döntő természetesen!
Mindenesetre nagyon várom már a megmérettetést, mert bár voltam már pár
nagyon jó rövidtávú versenyen, én minden idők (mármint mióta tájfutok :)
egyik legjobb sprint bajnokságát várom ettől a ROB-tól...a terep adott, és
remélem a rendezés és minden hozzá kapcsolódó dolog hasonló színvonalú lesz!
Ja, és jó a honlap az ötletes képekkel! Érdekelne is a dombortérképen a
"vezértérkép" egy-két részlete :DDD

Remélem nem bombáztam senkit idegesítő kérésekkel/kérdésekkel!

Legjobbakat,
Pintér Ábel