[Tajfutas] szerdai kisverseny a Gellért-hegyen

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Jún. 26., Sze, 12:22:51 CEST

Sziasztok!

Fruzsi eltalálta. Közben én is gondoltam egyet, és ebéd előtti séta
keretében elsétáltam arrafelé. A Gellért térhez van közelebb, ám én ennek
ellenére a 27-es busz Somló lépcső nevű megállójától, D-i irányból fogom
megközelíteni, mert tőlem úgy egyszerűbb. (És nincs annyi szint a vk-ig.)
Egyébként elég rövid ez a Minerva utca. A vk. koordinátái:
47.483674,19.047498
Tavaly is volt itt egy verseny.

Üdv:
Gerzson