[Tajfutas] ROB régi térkép

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2013. Jún. 26., Sze, 10:10:37 CEST

Köszi Mozsár a gyors segítséget, de egy betűt felcseréltél a címben látható
verseny betűkombinációjából! :)
Igen, igaz, nem voltam egyértelmű, de a szeptemberben esedékés ROB-ra
gondoltam, azért próbáltam meg egy arról szóló e-mailre válaszolni.
Szóval a kérdés továbbra is áll: lesz elérhető régi tájfutó térkép
SZENTENDRÉRŐL, annak is a Sprint OB-n használt területeiről?
Azért köszi, mégegyszer!

Pintér Ábel