[Tajfutas] felháborító

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 25., K, 08:51:45 CEST

Én azon csodálkozom, hogy még nem telt be a 300 fős nevezési limit. (6000 Ft/fő)
A London maratonira a nevezés megnyitását követő 24 órában elfogy az összes hely. A Vasa futásét Lenkei Zsolti tudja megmondani. Ott sincs sok idő a gondolkodásra, hogy bekerülj a több tízezer ember közé.
Keveset és kevesen mozgunk (sok tényező miatt én is ebbe a kategóriába tartozom.)