[Tajfutas] Nem értem... + MTBO Káld

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 23., V, 21:51:18 CEST

Egy lehetséges magyarázat. Talán, legalább két céldoboz volt, és elképzelhető, hogy a kettő nem járt szinkronban.
Ez csak fikció.
A választ ugyanolyan türelemmel várom, mint ahogy vártam az eredmények megjelenését. (Azaz birka.)

Szia Miklós,
A "nagymenők" a mellékletben látható területen treníroznak a MTBO káldi Magyar Kupa futamára.
http://kttse.vernab2006.hu/verseny/

Üdv,
Homo Bringus, a láncpottyantó