[Tajfutas] Nem értem...

Viktor Morandini vik.poeta at gmail.com
2013. Jún. 23., V, 21:49:01 CEST

Sziasztok!

Szerintem többször bemondták a változást.

Én csak azt nem értem, hogy ha a verseny közben "csúsztak el" egymástól a
dobozok, akkor honnan lehet tudni, hogy a két versenyző befutásakor épp
mennyi volt a különbség? Vagy ez kiszámítható és mindig az eltelt idővel
arányosan késik/siet a doboz?

Üdv
Viktor