[Tajfutas] Mágneses deklináció

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Jún. 21., P, 16:09:34 CEST

Vagy egy nagyfeszültségű vezeték megy a föld alatt, ién ilyet tapsztaltam,
de szerintem tök felesleges ez a hiszti az északkal kapcsolatban, még ha
egy fehér lap alapján tájékozódnánk, de okosok meg tudják mondani hány
eleme van a tájékozódásnak, figyelni kell, ha a sok közül egy nem OK,
szint, fedettség, hiányzó magasles, elkolbászoló észak, és nem szabad
hagyni átverni magunkat :-)
MM