[Tajfutas] Nyilt level a KOB rendezobizottsagahoz

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Jún. 19., Sze, 23:37:50 CEST

Gerzson, páran mondták, minek szenior bizottság, és vezető, amikor az
elnökség csupa szeniorokból áll. Épp ezért keresek szenior bizottság
vezetőt, hogy az ehhez hasonló felvetéseket erősítse meg, vagy cáfolja, és
tegyen javaslatot a szenioroknak tetsző megoldásra, aminek nem is kell
mindenben egyezzen a nem szenioroknál alkalmazottakkal. Amíg nincs
bizottságvezető, addig persze az elnökség biztos megvitatná akár az én
javaslataimat is /de nem szándékozom hivatalosan előterjeszteni/, és ha épp
telihold van, még lehet hogy a többség meg is szavazza :-)
Isti, a problémád első olvasatra egyébként az élversenyzői bizottság
témája. Ha komolyan gondolod amit írtál arra indulj el.
MM