[Tajfutas] Nyilt level a KOB rendezobizottsagahoz

klari key klari_fey at yahoo.com
2013. Jún. 18., K, 11:41:17 CEST

Nyílt levél a KOB és VOB rendezőbizottságához

A versenyértesítőből két fontos információ hiányzik:
- a KOB döntő kategóriánkénti zéró perce
- a térképek mérete mindhárom futamon külön-külön

Nagyon fontosnak tartom a KOB döntő kategóriánkénti zéró idejét. Az utóbbi években megtörtént, hogy 15 és 16 óra között indultam a döntőn, de az is, hogy 18 és 19 óra között.  A két véglet között a különbség 180 perc. A rajtlisták sokszor csak 14 óra után jelennek meg. Ha tudnánk a kategóriánkénti első induló rajtidejét, és a kategóriánkénti rajtintervallumokat, nem sokkal a selejtező befejezése után mi is kiszámíthatnánk a rajtidőnket. Igy normálisan készülhetnénk a döntőre.
Remélem, nem kérek nagy szivességet a rendezőségtől, miután az értesítőből oldalakon keresztül értesültem a környék nevezetességeiről és történelméről.
Tisztelettel,
Fey Sándor