[Tajfutas] 3SZ Városligetben

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Jún. 18., K, 07:41:59 CEST

Szabad feladni egy rejtvényt - de ha nem szabad, akkor sem tudom megállni -
a mai 3SZ versenyhez kapcsolódóan?

Ki a mellékelt szép zenerészlet szerzője, és a Városliget mely pontján
található a szobra? (Valószínűleg rajt lesz a verseny térképén.)

http://www.youtube.com/watch?v=-oaA3_IbHDs

Üdv:
Gerzson