[Tajfutas] r Áder János köztársasági elnök diszvacsora vendége ma Liszka Eszter

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Jún. 17., H, 17:41:07 CEST

Lájkolom Janó hozzászólását.

Ugye, ugye! Mondom én, hogy a mi sportágunkat tájékozódási futásnak
hívják...

...A tájékozódási futó térképeken kis zöld karikával jelölt objektumokot
pedig jellegzetes fának.

Nem vagyok ellene a rövidítéseknek, de úgy ne rövidítsünk, hogy az a
kívülállók számára félreérthető lehessen. Ne csodálkozzunk, hogy az emberek
90 százaléka nem érti a "tájfutás" fogalmát. Még sportorvossal is
találkoztam, aki "távfutót" írt helyette. (Már jó régen, remélem azóta
kicsit javult a helyzet.)

Üdv:
Gerzson