[Tajfutas] Versenynaptár oldal admin felületének felhasználói segédlete??

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Jún. 15., Szo, 13:33:02 CEST

Sziasztok!

www.mtfsz.hu/admin

Belépés az ENTRY-s jelszavakkal.

Leírás eddig még nem készült hozzá, eléggé adja magát, hogy mit kell
csinálni. Nem is ajánlom, hogy bárki készítsen képekkel tarkított
leírást, mert van néhány fogyatékossága (lásd alább), amik úgy lesznek
kijavítva, hogy Petrócki Ádám már dolgozik egy programozásilag frissebb,
egységes (gondolok itt a személy, szervezet, térkép, stb. témakörökre
is) MTFSZ-adminon.

- A fájlfeltöltés valamiért nem megy Chrome-ból (tehát Firefox vagy
Internet Explorer kell hozzá).
- Ékezetes és szóközös fájlnevek lehetőleg kerülendők!
- Új ablakban megy tovább a folyamat minden fájlfeltöltés után, de ennek
nincs jelentősége.

Üdv,
Skuló Marci