[Tajfutas] KOB versenyértesítő

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Jún. 15., Szo, 12:47:56 CEST

Zetor!

Egyszer olvastam valahol, hogy a boldogsag titka abban rejlik, hogy ami nem tetszik nekunk azt
1. vagy megvaltoztatjuk
2. vagy ha nincs ra esely, hogy megvaltoztassuk, akkor elfogadjuk
3. a bolcsesseg ami ahhoz kell, hogy meg tudjuk 1-et 2-tol kulonboztetni.

Na szerinted a KOB ertesitojenek kesese melyik, 1-es vagy 2-es?  Ha netan az 1-est valasztanad (amit ketlek) akkor szivesen reszt veszek a kampanyban!

Beket Neked es mindenki masnak is!

Julia