[Tajfutas] kérdés (SZÉP kártya)

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Jún. 14., P, 15:16:23 CEST

Sziasztok!

A módosított kormányrendeletet még nem volt időm megnézni, de az
előzőben benne volt, hogy közvetítő szervezet nem lehet elfogadó, csak
aki a szolgáltatást nyújtja.

Az év eleji felmérésre kapott válaszok alapján én a Silvanus SE-vel
tervezek szerződni, de ez jelen állás szerint az őszre fog tudni
végbemenni. Ezek után lehet majd használni a Hegedűs Béla által
irányított évi kb. 50 edzőversenyen, és szerintem meg fogjuk találni a
módját annak is, hogy más versenyeken is lehessen ilyen módon fizetni.

Gondolom elsősorban az internetes előre fizetés lehetőségét fogjuk
mindkét oldalról kihasználni, nem a kártyás fizetést.

Üdv,
Skuló Marci