[Tajfutas] Tavaszi Spari helyszín és váltó

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Jún. 14., P, 10:26:37 CEST

Én mint megrögzött vonatos-buszos-gyalogos közlekedő eddig kb. 2-3 havonta
bombáztam a listán a versenyrendezőket azzal a kéréssel, hogy lehetőleg
adják meg a koordinátákat vagy más azzal egyenértékű pontos
helyszínleírást. Most már ideiglenesen feladtam, aminek két oka van: 1.
Belefásultam a sűrűn ismételt azonos kérésbe. 2. A Spari 1. napján olyan
hosszú a cél-rajt távolság, hogy oda kivételesen kocsival utazókhoz fogok
csatlakozni. (Annyi ugyanis kikövetkeztethető az értesítőből, hogy más
módon már a célig is bármilyen irányból kilométereket kellene gyalog
megtenni.)

Laci, gyere Sopronba is 2 hét múlva, ott már megvannak a pontos helyszínek,
és összecsaphatunk F60-ban!

2. Szívesen láttam volna az értesítőben a VK GPS koordinátáit!