[Tajfutas] Thermenland Open információk

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 14., P, 09:46:38 CEST

Szia Feri
Ahogy Skluló írta megpróbálnak egy szűrőt beépíteni, hogy ténylegesn a hazai
RR versenyek domináljanak a Versenynaptár főoldalán.
Igen a fokozatot nem néztem meg egy ilyen pirossal erősen kiemelt verseny
esetében, ezért azt az ikont hiányolom ami egy áthúzott serleget ábrázol.
Lásd jelmagyarázat.
Üdv,
Janó, kellemes hétvégét, jó versenyzést mindenkinek