[Tajfutas] POCSB (középtáv buliverseny???)

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Jún. 11., K, 10:54:22 CEST

 *
*2013. június 10. 23:05 Hegedüs Ábel írta,
**<**abel.terkep at chello.hu*<abel.terkep at chello.hu>
*>**:**
*

> * *
> * *
> *Kedves Kálmán!*
> * *
> *Amit a "bulikról" írsz, azzal nem értek egyet (különösen a középtáv és a
> sprint esetében), de ez már szerepelt itt.*
> * *
> *Ábel*

Kálmán megállapítása fölött átsiklottam, csak Ábel véleménye nyitotta ki a
szemem.
 Bocs mindenkitől, de ezt a magaslabdát nem lehet nem leütni:

Kálmán, ezzel új megvilágításba helyezted a tájfutás értékelését, most már
én is látom, hogy szerencsétlen Gueorgiou alapjában véve csak
buliversenyző, bár szerencsétlennek a néhány (hat vagy hét, nem is tudom)
középtávú VB arany mellé becsúszott egy-egy valóban értékes hosszú és
váltóarany is (bár utóbbiból jóval többet "eltapsolt"), meg van egy szintén
"buli" sprint aranya is.
Talán egyszer ő is rájön, hogy igazából nem komoly teljesítmény két perccel
lenyomni középtávon a világot, még akkor sem, ha ez többször is sikerült
neki.

Mégegyszer bocs, bocs, bocs, ez csak poén, nem kell rá reagálni, el is
dugulok gyorsan!
üdv:
kovacsp