[Tajfutas] POCSB

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2013. Jún. 10., H, 15:27:42 CEST

Én arra leszek kíváncsi, hogy miként oldják ezt meg a csapatok és hogyan
ellenőrzik majd a rendezők a befutási sorrendet.

-nagy sprintek lesznek a végén...küzdelem...majd befutva kiderül, hogy 1-2
csapattag még kint van és felesleges lesz a rohanás

- a bevált módszer szerint a befutó ponton bevárják egymást a
csapattagok...majd megy a sprint...de nem az első befutók számítanak, hanem
a 3. emberek (ha jól tudom)
Tehát úgy kell sprintelni (adott esetben) hogy a 3. ember érjen be a másik
csapat 3. embere előtt. (és ezután jön még, hogy jó sorrendben minden pont
megvan mindenkinél)

Egy külsős számára abszolút követhetetlen!

Annyiból praktikus a tömegrajt (megfelelő mennyiségű asztallal), hogy nálunk
volt már olyan, hogy az előző csapatok még ott ücsörögtek az asztaloknál,
nekünk meg nem maradt se hely se íróeszköz (ez utóbbit vittünk).

Jó ez a POCSB (annak, aki szereti) de néhol bizony finomításra szorul.

PA