[Tajfutas] POCSB

Tóth Eszter t_eszter at t-online.hu
2013. Jún. 10., H, 14:30:07 CEST

Én csak azt nem tudom, hogy megéri-e ekkora felhajtás 20-30 néző miatt?
Tény, hogy látványos egy tömegrajt, de ennyi, a verseny többi része ugyanúgy nem lesz látványos.
Eddig legalább azt figyelhettük izgalommal, hogy kik hány percet rajzolgatnak a rajtban, és kik azok, akik egyből nekivágtak a feladatnak.
Ha a Rajt a Cél közelében van, akkor legalább hosszasan lehet "látványban" részük a nézőknek az eredeti felállás szerint.

Üdv.
Eszter