[Tajfutas] POCSB

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Jún. 10., H, 14:04:56 CEST

Kedves Zoli!

Javaslom, hogy ne egyenként válaszolj a felmerülő kérdésekre, hanem a
verseny honlapján amint lehet, tegyetek közzé egy leírást a várható
lebonyolítási rendszerről.
Nyilván most mindenkit azúj motívumok érdekelnének elsősorban, pl, hogy a
pillangó milyen formában kerül bele. (Ez utóbbi szerintem komolyabban
bolygatná a rendszert, mint a tömegrajt.)
Szerintem minden leendő induló hálás lenne ezért a leírásért, így több
időnk maradna a lelki felkészülésre, ill. ha szükséges, új stratégia
kidolgozására.

Természetesen lehet, hogy még nem minden részletében kidolgozott a
lebonyolítási terv, ezért egyelőre részletekkel is megelégednénk :-)

ELőre is köszi!
Egy lelkes POCSB-hívő:
kovacsp