[Tajfutas] Életforma kalákában tesztek, leírások

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 9., V, 19:47:31 CEST

Szia Tibor,

Légyszi fussátok át, lektoráljátok az Életforma kalákában lévő módszertani anyagokat és teszteket, mert több hibát is találtam benne.
Nem volt időm ezeket kijegyzetelni, de pl. a versenybírók min. vonatkozó rész elavult, az Egészítsd ki feladatoknál nem tudtam beírni semmit, így hibának érzékelte. Az egymáshoz való párosításnál, csak egy végső feladatnál szerepelt, hogy mit is kell tenni az egérrel, sorba rendezésnél sem derül ki az hogyan is kell ezt megtenni. Hamis állításnál kérdést tesz fel a program és pipával kell rá válaszolni, de nem derül ki ebből, hogy mi az igen és mi a nem válasz stb. (az SI tesztben is hiba van, mondta Csizi az éjszakain)
Jó elképzelés az anyag, de csak egyet tudtam hibátlanul megoldani, egy másikat éppen hogy hibahatáron belül, a többinél "továbbképzés" elvégzésére kértek fel. :((( Állok elébe.
http://szegedivasutasse.hu/szta/svajc/pages/hu/modszertani-anyagok.php