[Tajfutas] térkép papír

László Pap paplaco56 at gmail.com
2013. Jún. 8., Szo, 16:10:02 CEST

Máthe Pista, erről eddig tudott a szakma?? Pedig ez szuper!!!
A mindent bíró "papír" tényleg kincs. Én '90 körül, az először kezembe
került ilyen anyagot a célba érkezés után megpróbáltam eltépni, elrágni,
megcsócsálni. De állta a próbát. A hazai foszlós térképek után, alig
hittem, hogy ilyen létezik  :)
Lacó