[Tajfutas] [MTBO] 1994 évi Éjszakai Bajnokság ?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 8., Szo, 13:44:24 CEST

Jééééé, azt is én nyertem? (Azért még Pavlovics "Guszti" a sztár!)
http://kerszoft.hu/szepesi/szenior/junior/ferfi.htm
Erre nem is emlékeztem, és az is ott volt mint az 1994 évi?
No megyek a padlásra, 1984 évi dossziém és edzésnaplóm az van.
Köszi az infót, ezzel megkezdodik a mentális felkészülés, ja és megyek leveszem az aksimat a töltorol.
Figyeljétek az esti Online közvetítést, tán megszólít a szpíker.
Homo Bringus