[Tajfutas] Gyöngyös kupa

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Jún. 7., P, 08:53:29 CEST

Sziasztok!

Akinek lenne sajtóban is használható akció vagy akár eredményhirdetésről készült fotója az legyen szíves küldjön már át email címeimre képet, vagy képeket.

Sajnos, én végigkinlódva mindkét futamot, csak az eredményhirdetésen készítettem fotókat, úgy hogy a blendét nem tisztítottam meg előtte a párásodástól.(végig pocsék idő zuhogó eső, köd volt..) Így, bár eredeti lett a fotó, ezt még sem tudom felhasználni.
Igaz kegyes csalást -lásd link -azért lehetne csinálni, de mégis csak jó lenne eredeti helyszín, eredeti fotó az amúgy jó versenyről.

Minden elismerésem azoknak a versenyzőknek ,rendezőknek, akik ott voltak ezen a regionális kupaversenyen.

(Kiemelt pluszként azoknak, akiknek csak éjfél körül zárult a napjuk. )

Szép Napot!
Popey
http://nogradsport.wordpress.com/2013/06/04/esoben-sarban/