[Tajfutas] Postás Éjszakai Kupa, Budapest Éjszakai Bajnokság újrarendezése.

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2013. Jún. 7., P, 08:13:57 CEST

Sziasztok!

Igen, természetesen lesznek más kategóriák is, ahol bárki elindulhat.
A kérdés csak az, hogy az újrarendezett kategóriákban indulhatnak-e "újak", akik az eredeti versenyen nem vettek részt!
Szívem szerint én megengedném, de még ezt megkérdezem az "illetékesektől"!

Üdvözlettel:
Nemesházi László
Tel.: (+36) 1/238-1308
Fax: (+36) 1/238-2952