[Tajfutas] Nem , hát nem....

Kovács Gábor borea at is.hu
2013. Jún. 6., Cs, 11:16:07 CEST

A csapatversenyek egész másféle taktikát kívánnak mint a váltók.
Különösen a POCSB. Épp ez bennük a jó.

A Gyula által említett Svájcban pl. olyan CSB is van, hogy a háromfos csapat
egy dugókával fut, a dugókának a megadott sorrendben kell a pontokon
áthaladnia, de hogy melyik pontra ki viszi el, az már a csapattagok döntése.
Talán van néhány olyan pont, ahol mindhármuknak meg kell jelennie, erre nem
emlékszem pontosan.
A szezon egyik legnagyobb versenye, és ráadásul divat családi csapatokat
csinálni, a világnagyságok, pl. Matthias Merz, Matthias Kyburz, Daniel
Hubmann, stb. mind-mind a testvéreikkel szoktak futni egy csapatban.
A 2011-es férfi elit eredménylista:
http://www.o-l.ch/cgi-bin/results?type=rang&year=2011&rl_id=1845&kat=HE

A Váltó Ligának meg az lett a vége, hogy míg elotte alig volt váltóverseny a
versenynaptárban az OB-kon kívül (talán csak a Herman), jövore már 10
váltó-kupaverseny lesz.
Azaz elérte a Váltó Liga a célját, vannak váltóversenyek. És ehhez most már
a Váltó Liga sem kell!

KG