[Tajfutas] OCSB lebonyolítási rendszere - javaslat

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2013. Jún. 6., Cs, 11:05:41 CEST

Ahoj!

Köszi Janó, de ezt még kicsit jobban ki kell(ene) dolgozni, meg miegymás, meg a formája, meg látod már rég elvetették, szóval nehéz lesz meggyőzni bárkit is, még a hivatalos úton is :-)

Az a baj Tibi, hogy itt tartunk, hogy egy 40-esnek, 45-ösnek is 21-ben kell indulnia a hagyományos CSB-n, hogy legyen 3 ili 4 étkézláb ember egy klub 21-es felhozatalában. A fiataloknál meg igenis meg kéne szűnnie az ügyeskedésnek, hogy 1-gyel, vagy 2-vel is feljebb indítom, mert 20-ban csak 4 csapat van és akkor több bajnoki pontot szerezhetnek a klubnak és az milyen bazi jó...nevetséges.
Le kell nyelni a békát, a mostani korfa alapján el kell fogadni, hgoy kevés csapat jönne össze bizonyos kategóriákban. Majd a stratégiában felnövők többen lesznek...vagy nem. Az én korosztályom azon része, aki még 60-ban is képes lesz futni/sétálgatni az erdőben, azon fogunk panaszkodni, hogy csak 10 évente vagy 15 évente van kategória, mert olyan kevesen vagyunk.
Aki meg feljebb/lejjebb akar indulni, tegye, de tartsa emlékezetben, hogy akkor a korosztályában születő eredmény minőségét "csorbítja"...vagy nem.

De vannak itt más ötletek is (egyik pajtás írta egy másik listán), pl. hogy adjunk hozzá más kategóriák eredményeit is és akkor mindenki mehet a saját kategóriájában. Emiatt megérné a kihaló 20-as kategóriát is felpumpálni...vagy betolni a 21-be. Ezzel persze az egyesületi váltót is ki lehetne váltani, mármint a csapatszellem erősítésére ez ugyanúgy jó lehet és ez a kitekert "legyen emberünk minden kategóriában" cél up. nevelésre is sarkallhat...vagy nem. Pláne, hogy az új sprintváltó nő-férfi-férfi-nő felállása is inkább egyesületi váltó jellegű. Akkor abból most minek 2? Értem én, hogy az egyik sprint, a másik normál távú, meg VB programban is lesz, stb.

De ez legalább már "értelmes közeli" ötletelés, nem olyan, mint a korábbi: "én ezt utálom, ezért ez szűnjön meg" típusú. Előbb-utóbb értelmes beadvány is születhet...szerintem erre is való a lista...

Béke
Oszi