[Tajfutas] Nem , hát nem....

Szakál Péter Szakal.Peter at posta.hu
2013. Jún. 6., Cs, 09:04:35 CEST

És akkor egy kis reklám :)

Jövőre Zalában rendezzük a 24 órás váltóverseny magyarországi futamát május 31.én szombaton.

Szeretnénk ha minél többen eljönnétek. A szervezőgárda már dolgozik az előkészületeken.

A TIPO-sok biztosan jönni fognak, ahogy ismerem őket. :) Remélem az OSC is ki fog tudni állítani egy csapatot, igaz Dani?

Szaki