[Tajfutas] Nem, hát nem....

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2013. Jún. 6., Cs, 07:43:00 CEST

>   Amúgy ha jól emlékszem Ti hoztátok haza ezt a versenyformát is meg a
> 24 órás váltó öteletét is Németországból

Ne rajtuk verd el a port, a POCSB-t én hoztam. Anno egy egyetemi
gyakorlat mellékhatásaként volt szerencsém részt venni a berlini
kerületi csapatbajnokságon, vagy min, ahol Egbert Schmalfeld-del (húga,
Karin ismertebb név) alkottam egy "háromfős" csapatot. Annyira
megtetszet ez a forma, hogy rendeztünk belőle itthon egy téli
edzőversenyt. Aztán a dolog már ment tovább magától.

A 24 órást is inkább a Postás honosította, bár az tény, hogy a Tipo
hozta a hírét azzal, hogy rendszeresen kijártak rá és ezt szorgalmasan
meg is írták.

D.