[Tajfutas] Nem, hát nem.... (Privát)

Horváth Sándor shorvath at pannonmail.hu
2013. Jún. 5., Sze, 12:17:22 CEST

Sziasztok !

Én az alábbiakat nem értettem a cikkből :

A szövetségi kapitány az őszi Ifi Európa-bajnokságra két körben válogat:
előbb a tavaszi versenyek (Postás kupa, Nógrád Nagydíj, Középtávú OB)
alapján egy bővebb keretet jelöl ki (az előterjesztésnek ezt a részét az
elnökség már korábban elfogadta), majd a második forduló (Középtávú OB,
Hungária kupa 1. nap, Rövidtávú OB, szlovák kiemelt rangsoroló) eredményei
alapján alakul ki az utazó csapat. Kivételt képez az N16 kategória, ahol a
második fordulóba a bajnokságok helyett a Hungária kupa 3. nap és a
válogatott edzőtábor középtávú versenye számít.

A részben a középtávú OB eredménye alapján  kapok egy bővebb keretet, amit
részben a  középtávú OB eredménye alapján szűkítek, de az N16-ban nem  is ?

Miért is kell kivételt tenni ?

Gondolom, hogy 16-ba aspirálnak a 14-esek is, ezért nem igazán jó az OB
nekik. Akkor az F16 -al mi van ?

És ha tényleg ez az alapja, akkor a 18-as kategóriáknak miért nem jó az OB-n
kívüli 2 esemény ?

Vagy ha a selejtezésre jó volt a középtávú OB , akkor a szűkítésre miért is
nem ?

Bocs, lehet hogy csak én voltam értetlen, de most én is passz, Sanyi