[Tajfutas] Fw: Levlista válasz- OÉB rajtlista szervezés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 1., Szo, 19:19:26 CEST

Szia Oszi,
Az ONEB2012 és OÉB2013 rendezőgárda SI felelőse a legtapasztaltabb hazai
szakemberek egyike. A OE2010 program magyarországi első verziójának, amit a
Tájfutásért-Pécs Alapítvány vásárolt meg a WMOC2011-re, számtalan akkori
apróbb nagyobb hibáját én (én azóta sem nagyon használom a progit, mert a
régi verzió egyszerűbb a Diáktájfutás és egyéb bemutatókon) és Ő fedezte fel
(ezt Paci talán megerősíti), amit azóta a Kramer úr tán kijavított.
Az ONEB2013 selejtező futamát -a talán ifi lányokat- érintő újrasorsolás
pedig akkoriban kitárgyalásra került. Két azonos név, Tóth Szegeden és tán
Egerben okozta az akkori problémát. Levonták a tanulságot és bizonyára azóta
minden OB selejtezőt rendező már tudja, hogy rantengedélyszám alapján
történjen a selejtező futamok emberkéinek szétválasztása.
A ÉOB2013 SI feleőse nem csak felhasználója, hanem baranya megyei oktatója
is ennek a programnak. Szerintem ha valakinek, akkor neki "kisújjában" van a
használata. De Ő is csak hús-vér ember.
Béke veled,