[Tajfutas] Hungária kupa

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2013. Jún. 1., Szo, 16:02:57 CEST

Mókásnak gondolom, hogy a "Nemrég hasonlókat lehetett olvasni:" alatt
bemásolt levelemben 3ból 2 'internet' szó helyett a valóságban 'facebook'
szerepel, így ez teljesen más értelmet nyer...
Ha valakinek ez vicc, hogy átírja a másik levelét, hát egészségére!

Pintér Ábel

PPS: a facebookról meg azért töröltem magam, mert elegem volt abból a
szennyből, ami ott terjedt, nem voltam kíváncsi mindenkinek az indián
nevére, és hogy az illető aznap délben mit ebédelt (azóta nem tudom mi a
trend) de tényleg én kérek elnézést, hogy töröltem magam...

@Cserteg István: az, hogy valakinek van facebookja, generálja azt, hogy van
mail-boxa, ami visszafelé nem igaz, lásd saját példám...
Én pedig előszeretettel továbbítom az itt terjedő fontos információkat
egyesületünk tagjainak, ha nincsenek a levlistán...ergo ami mailen
keresztül jön, az továbbítható...annak mindenképp, akinek facebookja is
van...de hát úgy látszik ezt manapság nehéz átgondolni
amíg pedig nem tudom saját magam megítélni, hogy mi van a facebookon, arról
is korai vitázni, hogy az mennyire sérti az esélyegyenlőséget!

Pintér Ábel, ismét