[Tajfutas] Segítségkérés térképjogra

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Júl. 16., K, 07:47:04 CEST

Sziasztok!

Tegnap este jutott egy dolog a tudomásomra.

Az elmúlt évben egy térképet készítettem(készítettünk), és a szerződésben benne foglaltatott a kiadott db-szám is, valamint a szerződési jog.
 Ennek ellenére a napokban más méretben, formában egy nagyszabású egyházi rendezvényre minden értesítés, engedélykérés ellenére újfent kinyomtatták a térképet és az terjesztésre került.(sajnos még nem láttam a kiadvány ma próbálom meg beszerezni)

Kérem, ha tud valaki "jogos" segítséget adni ebben az ügyben az írjon már legyenszíves magánban és megküldöm a térképszerződés bianco másolatát.

Előre is köszönöm.

Czimer Z. József (Popey)