[Tajfutas] ROB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Júl. 10., Sze, 22:29:25 CEST

Fifi, tényleg korrekt, de megérte? Szerintem csak időpocsékolás ilyen sokat
válaszolni én a HOB-on tettem fel a 0 idő kérdését, de aztán röviden
meggyőztek, hogy kintről nem látok eleget, és igaz, lehet hogy a rendezők
sem tudnak mindent, de a partvonalról bekiabálóknál sokkal többet.Még ha a
bekiabáló valamikor rendező is volt :-)
MM