[Tajfutas] WOC2013 Sprint - kerítések

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Júl. 10., Sze, 22:15:29 CEST

Sziasztok,
Én többre gondoltam, de ez se semmi:
http://www.woc2013.fi/ssl/woc.nsf/sp?open&cid=content20925B&maincat=Uutiset\Mobiili%20En
... és mennyi van a Tour de France befutóján kétoldalt.
Üdv,
HN

Ui: egy verseny pályáin gondolkodom/tervezgetem, aki már csinált ilyent az tudja, hogy mekkora szellemi munka. Néha a kevés, több mint a sok. Van hét kapum, amit kérésemre kinyitnának, de most tervezgetés közben látom, hogy néhányat vétek lenne kinyitni. Ha lesz belőle valami, akkor ezt BmRB-nek hívják és augusztus 31-én rendezik. (ha lesz belőle valami!!)