[Tajfutas] NOB és aktuális évközi ranglista

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2013. Júl. 8., H, 23:29:00 CEST

Sziasztok!
A levelet olvasva felfüggesztettem folyamatban lévő (szintén MTFSz-es
informatikai) munkáimat, és feltöltöttem kb. 20 futamot a rangsorba. Így
egyetlen "nagy" hiányzónak az Országos Diákolimpia maradt (nem a rendezők
hibájából!), és az is meglesz pár napon belül  Szeretném leszögezni, hogy a
nagy elmaradásnak most elsődlegesen én vagyok az oka. Ha már így szóba
került, vázolnám a helyzetet.

2011 őszén elkészült a jelenlegi megjelenítő, és ami fontosabb, egy
viszonylag jól használható számító-adminisztráló felület is. Sajnos nem
lett teljesen befejezve, elsődlegesen az ellenőrzések és biztonsági
funkciók hiányoznak belőle. Elvileg lehetséges lenne, hogy minden rendező
saját magának töltse fel a versenyeit, de az előbb említett hiányosságok
miatt egyelőre nem szívesen engedném ki a kezemből (illetve egy-két
beavatott személy kezéből) a számítást.
Ami a jövőben várható: az egész felület integrálásra kerül a versenynaptár
adminba, amit a rendezők jelenleg is használnak. Ennek a rendszernek része
lesz a jegyzőkönyv beküldő felület is, ami tovább egyszerűsíti az
adminisztrációt, rendezői és versenybizottsági oldalról egyaránt.

Ezeket a terveket azért nem reklámoztam eddig, mert a "Mikor?" kérdésre nem
tudok pontos választ adni, és nem szeretnék felelőtlenül ígérgetni. Most,
ha jelentősebb változás nem történik, reális esélyt látok rá, hogy év
végére, vagy legalábbis a következő versenyévad elejére elkészüljön a
rendszer.

Ezelőtt azonban még a versenybírói nyilvántartás áthelyezése következik az
excel táblázatból a központi adatbázisba, ami szintén nem kis munka.

Ha valami rendkívüli körülmény adódna, és nem sikerülne a jövő év elejére
elkészülni, a 2015 őszi aktuális ranglista előállítását akkor is
biztosítottnak látom.

Üdvözlettel:
Petrócki Ádám
IT biz. vezető