[Tajfutas] Vizsla Kupa-5 kiiras

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2013. Júl. 8., H, 14:52:20 CEST

Kedves Sporttársak!

Jövő hét végén ismét Vizsla Kupa, immár az 5. forduló,
ahol újdonságképpen memóriapálya is lesz.

Csatoltam a kiírást, amit az MTFSz honlapra is feltettem.

A kis területű terep miatt XL pálya nem lesz, de a memóriapálya
után a hosszú, kihívást jelenthet.

A 4. forduló eredménylistájában látható, hogy többen
valamelyik könnyebb pálya után nehezebbel vagy
hosszabbal próbálkoztak, amivel egyik szándékom megvalósul:
aki fejlődni akar így fokozatosan gyakorlatot, rutint és
önbizalmat szerezhet a nehezedő feladatok sikeres teljesítésével,
ezen az úton biztosan fejlődni fog.

Várunk mindannyiotokat a jövő héten is!

Üdv, kisDüdü és a Vizslák