[Tajfutas] JWOC213_ sprint w20 13-14

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Júl. 5., P, 16:52:27 CEST

Sziasztok,
Utolsó elemzett átmenet a 13-14 mellékelve.
A hölgyek 2100 m légvonal helyett 3100 métert futottak a közel logikus útvonalon. Ez alapján átlagban 4-5 perc között van a futási sebesség.
Így kb. 50 méter távbeli eltérés, 12-15 mp időbeli különbséget eredményez.
Holnap váltó.

Anno Slezák ezredes (MTFSZ Elnök) mondta az ausztráliai VB (1985) váltóverseny rajtszámainak (és ezzel Farsta kombináció) sorsolását követően:
"Jó a sorsolásunk! A norvégok jönnek mögöttünk."

(Ui: Virág esetében érthető a 11. pont környéke, én nem vettem észre a pont "csiki-csuki" jellegét.)