[Tajfutas] győztesidők

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2013. Jan. 24., Cs, 09:58:44 CET

Üdv mindenkinek!!Miki! Valahol a Gerzsonnak igaza van.jómagam friss 70-es lettem,sok más kollégával együtt.Nekem az 5.5 km nagyon rövidnek tűnik.én legalább 7 km.körüli pályát vártam,és arra is edzek.Biztos vagyok abban hogy valamelyikünk,vagy többen is,messze gy.iidőn belül fogunk futni.Szóval alföldhöz képest  rövid a pálya!!!
lujipapa