[Tajfutas] HOB 2013 előzetes pályaadatok

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Jan. 23., Sze, 17:25:31 CET

Toncsit csak példának írtam, arra, hogy a kategória mellett a lehetséges
indulókat is figyelembe kell venni. Lehet hogy Toncsi a mai 40esekkel már
nincs versenyben, de jól emlékszem arra amikor attól függően terveztem
hosszabbra vagy rövidebbre a női pályákat hogy Magdi hova nevezett. És nem
fogjátok kitalálni, hogy ahol indult azok lettek hosszabbak, és mégis a
rövidebb győztes idők :-)
MM