[Tajfutas] országos előzetes versenynaptár 2014.

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Jan. 23., Sze, 15:26:32 CET

Az isten szerelmere Jano, ne foglalkozz mar ennyi torvennyel, meg belefaradsz! Mint tudjuk, akik ezeket a csodas rendelkezeseket irjak, azoknak fogalmuk nincs (es miert lenne?) a tajfutasrol.  Biztos vagyok benne, hogy ha veletlenul barki belekotne, az MTFSZ iroda tokeletesen fogja tudni bizonyitani, hogy a nemzeti valogatott reszt vett es hogy benne van a nemzetkozi versenynaptarban.

Julia

fogok indulni, de tessenek már hozzátenni még egy nap prológot és máris rá lehet
húzni a versenysorozatra a Hungária Kupa 2014 nevet.
>Amúgy a Sporttörvény ezen passzusát hogyan kell
értelmezni?
>65. § (1) Magyarország nemzeti ünnepein
versenyrendszerben (bajnokságban) szervezett verseny, mérkőzés kizárólag a nemzeti válogatott részvételével
megrendezésre kerülő vagy a sportág nemzetközi szövetségének versenynaptárában
egyébként szereplő sportrendezvényként szervezhető.